Saltwater Fishing Discussion of all aspects of saltwater fishing.

A little Quickie for a Sunday

Reply

Old 06-30-2013, 05:15 PM
  #1  
Spike
Thread Starter
 
BIGschtuf's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: South East Florida
Posts: 12
Default A little Quickie for a Sunday

Beat the rain and took the kid for a quick spin by the bridge for an hour...Fun to say the least...

Small Stingray..Kid loved this!



Whiting


Croaker
BIGschtuf is offline  
Reply With Quote
Old 07-15-2013, 04:58 PM
  #2  
Spike
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 2
Default

Holy crap that's the Roosevelt causeway!
Bilgerat is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2013, 07:25 AM
  #3  
Spike
Thread Starter
 
BIGschtuf's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: South East Florida
Posts: 12
Default

Originally Posted by Bilgerat View Post
Holy crap that's the Roosevelt causeway!
Yer right about that!!! You a local round here?
BIGschtuf is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2013, 01:11 PM
  #4  
Spike
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 2
Default

Yeah, I live on east ocean. I work security at sunset bay marina right across the bridge there.You should see some of the tarpon and snook I've pulled outta there.
Bilgerat is offline  
Reply With Quote
Old 08-05-2013, 08:17 PM
  #5  
Spike
Thread Starter
 
BIGschtuf's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: South East Florida
Posts: 12
Default

Originally Posted by Bilgerat View Post
Yeah, I live on east ocean. I work security at sunset bay marina right across the bridge there.You should see some of the tarpon and snook I've pulled outta there.
Nasty out here as of lately....This whole toxic water talk is keeping me home!!
BIGschtuf is offline  
Reply With Quote
Old 08-05-2013, 08:30 PM
  #6  
Spike
Thread Starter
 
BIGschtuf's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: South East Florida
Posts: 12
Default



Pic of the jupiter inlet.....
Attached Thumbnails A little Quickie for a Sunday-1004943_694557603894831_651053500_n.jpg  
BIGschtuf is offline  
Reply With Quote
Old 08-05-2013, 09:48 PM
  #7  
Super Moderator
 
deerdust's Avatar
 
Join Date: Feb 2003
Location: North Central Missouri
Posts: 3,109
Default

I say throw the bearded one back and keep the stingray and croaker...lol J/k :P
Seriously; that is awesome, you can't beat the good times of making memories with your little man.
deerdust is offline  
Reply With Quote
Old 08-07-2013, 04:17 PM
  #8  
Spike
Thread Starter
 
BIGschtuf's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: South East Florida
Posts: 12
Default

You are sure right about that Dave..Got 2 younger ones too so now the older gonna make a good model for em!!!!!
Thanks again and very funny!!!
BIGschtuf is offline  
Reply With Quote
Old 09-29-2013, 09:49 AM
  #9  
Nontypical Buck
 
Join Date: Feb 2003
Location: Eastern wv
Posts: 2,540
Default

I got a 15 yo daughter, her goal in life is to be a pier rat, she doesn't fish but she loves being on the pier when I shark fish. I never catch lil rays (dang it) the ones I hook are 30 to 150 pounds, its like a job landing them cept ya work for nothing and board yourself!
RR
Ridge Runner is offline  
Reply With Quote

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Contact Us Archive Advertising Cookie Policy Privacy Statement Terms of Service